نمایش محتوای وبی نمایش محتوای وبی

نشست مسئولین بانک مسکن با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بانک مسکن و سازمان همیاری شهرداری های استان
سازمان همیاری شهرداری داری های استان مرکزی در باشگاه مشتریان بانک مسکن

 

احمدعلی جعفری مدیر شعب بانک مسکن استان: بانک مسکن آمادگی دارد با ارائه خدمات و اعطای تسهیلات مناسب و ارزان قیمت، در کنار سازمان  همیاری شهرداری های استان، خدمات عمومی شهرداری به شهروندان را تسهیل بخشیده، سرعت دهد.  

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی در نشست مسئولین بانک مسکن استان مرکزی با مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در دفتر مدیر شعب استان؛ جعفری با بیان این که بانک مسکن با پرداخت بیش از 36000 میلیارد ریال تسهیلات، بزرگترین پرتفوی پرداخت تسهیلات در بین شبکه بانکی استان به شمار می رود، گفت: خوشحالیم که عمده تسهیلات بانک را به تامین مالی بخش مسکن و ساختمان در چارچوب قوانین بانکداری اسلامی تخصیص داده و در این بین، ضمن مساعدت به عموم مردم در تهیه سرپناهی مناسب و ارزان قیمت، در چرخه تولید، اشتغال و رونق اقتصادی استان نیز تاثیر گذار بوده ایم.

جعفری افزود: بانک مسکن مصمم است در سال جاری و سالهای پیش رو؛ به انجام تکالیف خود در حوزه بافت فرسوده و ناکارآمد شهری و تامین مالی پروژه های مسکونی در این مناطق، استفاده حداکثری از ظرفیت بازار سرمایه در جذب مشتریان و متقاضیان بخش مسکن، حمایت و تامین مالی پروژه هائی که در آن ها از تکنولوژی های جدید در جهت بهینه سازی مصرف انرژی بهره برده می شود، ارائه بیشترین تسهیلات به انبوه سازان دارای صلاحیت حرفه ای، پیاده سازی تجهیز پس انداز ملی از طریق ارتقای فرهنگ پس انداز ، افزایش توان خرید مردم از طریق افزودن بر سقف تسهیلات و کاهش قابل توجه نرخ سود تسهیلات در جهت سرعت بخشیدن به چرخه تولید مسکن همت گمارد.

جعفری تصریح کرد: امسال همچنین بانک با تسهیل در شرایط صدور ضمانتنامه های بانکی، پیمانکاران بخش ساختمان و دیگر متقاضیان این خدمت را حمایت همه جانبه نموده و انتظار دارد؛ دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری ها و سازمان های حامی آن به عنوان یک شریک اقتصادی، در سیاست گذاری ها و اجرای طرح ها با بانک تشریک مساعی نموده و همانطور که بانک در عمده تسهیلات پرداختی خود به مشتریان، در اولین اقدام، متقاضیان تسهیلات را به منظور برطرف نمودن مشکلات عدیده املاک و اراضی و پرداخت عوارض به شهرداری معرفی می کند؛ ایشان نیز از باب همکاری، شرایط را برای ایفای خدمات متقابل و تعامل بایسته با بانک مسکن که یقینا بانک عامل بهینه سازی، نوسازی و زیبا سازی شهر به شمار می رود تسهیل بخشند.

مجتبی عالیخانی، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در ادامه، با تشکر از میزبانی بانک مسکن در این جلسه و تشکر از خدمات بانک مسکن در عمده اقدامات عمرانی و زیربنائی استان خاصه در بخش مسکن و ساختمان و استقبال مسئولین و کارکنان این بانک از طرح های دولت در این بخش اظهار داشت: سابقه همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان با بانک به سال های گذشته برمی گردد. طی این مدت، سازمان، تعامل بسیار خوبی با بانک داشته و از خدمات بانک در بخش تسهیلات و صدور ضمانتنامه به خوبی استفاده نموده است.

وی افزود: از نظر سازمان همیاری شهرداری ها، بانک مسکن به جهت برخورداری از خدمات خوب و پرسنل متخصص و مجرب، مناسبترین موسسه مالی مرتبط با کار سازمان و سازمان ها و دستگاه های فعال در حوزه مسکن و شهرسازی است و سعی داریم با رفع موانع موجود، دامنه همکاری های فی مابین را توسعه دهیم.

عالیخانی افزود: سازمان در کنار شهرداری به عنوان متولی ایجاد محیطی شاد و سالم و به دور از دغدغه و اضطراب برای زندگی اجتماعی مردم، همواره سعی داشته و دارد، شرایطی فراهم آورد تا رضایت همشهریان به نحو مطلوب تامین شود. وی گفت: در این راستا سعی داریم با کمک کارشناسان خود و تشریک مساعی با مدیران شهرداری، جامعه انبوه سازان و تولیدکنندگان حرفه ای حوزه مسکن و شهرسازی در استان و بانکی عامل که ید طولائی در اعطای تسهیلات و تامین مالی بخش مسکن داشته و بتواند حداکثر مساعدت لازم را در ارائه خدمات مطلوب به سازمان و اعطای تسهیلاتی ارزان و مناسب به مردم ایفا نماید؛ مجری طرح های عمرانی در استان باشیم.

در ادامه جلسه؛ تفاهم نامه ای میان سازمان همیاری شهرداری ها و  بانک مسکن استان به منظور ارتقاء همکاری های فی مابین؛ از طریق اعطای تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به مدیران، سرمایه گذاران، پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد آن سازمان و نیز تعهد سپرده گذاری و تمرکز منابع سازمان در بانک مسکن و همکاری با بانک در زمینه منعقد گردید و مقرر شد زین پس؛ هر دو دستگاه، روند اجرای مفاد تفاهم نامه را در جلسات فصلی بررسی نمایند.

ساعت : 09:16:00
تاريخ : 1399/10/09

تازه های اخبار تازه های اخبار

سمینارفصلی مسیولین مدیریت استان مرکزی

مدیران بانک مسکن استان، مسیولین شعب و مسیولین دوایر ستاد مدیریت، در سمینار هم اندیشی در محلات گردهم آمدند.

مدیر شعب استان مرکزی در سمینار هم اندیشی مسیولین ارشد بانک مسکن استان مرکزی: استقرار در جایگاه سبز عملکردی برای مدیریت استان مرکزی جاودانه خواهند ماند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی: در سمینار هم اندیشی مسیولین بانک مسکن استان مرکزی که در تالار باغ نور در شهر محلات برگزار شد؛ احمد علی جعفری مدیر شعب استان مرکزی در جمع روسای شعب، روسای دوایر ستاد و کارشناسان مدیریت؛ ضمن تبریک احراز رتبه سبز عملکردی استان برای یازدهمین دوره پی در پی و تجلیل از عملکرد شعب موفق در این دوره، گفت: نیروهای انسانی سازمان مهمترین سرمایه های سازمان اند که یقینا موفقیت سازمان، منوط به تلاش و پشتکار آنان دارد. وی افزود: استان مرکزی به پاس برخورداری از پتانسیل بالا و نیز داشتن کارکنان شایسته و توانمند؛ در دوره های گذشته ارزیابی عملکرد بانک، عملکرد بسیار خوبی داشته و من اطمینان دارم با دغدغه و احساس مسیولیتی که در همکاران استان وجود دارد، ماحصل این همدلی و هم افزایی، مانایی و جاودانی مدیریت در این جایگاه برای دوره های پیش رو خواهد بود.

جعفری خاطر نشان کرد؛ مسولین شعب، الگوی سایر کارمندان بوده و نقش رهبری همکاران و راهبری اهداف کلان بانک را بر عهده دارند. وی گفت: روسای شعب باید محیطی با نشاط در شعب به وجود آورده و کارکنان را به خدمت در بانک، انجام کار روزمره و توفیق شعبه در دستیابی به اهداف مورد انتظار بانک علاقمند نمایند.

مدیر شعب استان تاکید کرد: باید بین همکاران عدالت، رعایت شود و  باید بین کارکنان با استعدادی که در موفقیت شعب تلاشی مضاعف دارند؛ در تقسیم پاداش های پرسنلی و نیز در احراز سمت های سازمانی تفاوت قایل شویم تا دچار بی انگیزگی نشوند.

جعفری اظهار داشت: خوشبختانه دامنه خدمات بانک گسترده است و تقریبا در تمام امور بانکی، خدمات مطلوبی برای مشتریان بانک، خصوصا متقاضیان خرید و یا ساخت مسکن وجود دارد. وی گفت: درحوزه اعتباری؛ نگاه من، مساعدت به اقشار مختلف مردم و نیز مشارکت را سازندگان حرفه ای بخش مسکن بوده و در این زمینه با تسهیلاتی که بانک، خصوصا در سیاست های اعتباری سال های اخیر ارایه داده، هیچ مشکلی وجود ندارد. لیکن تاکید من به همکاران، رعایت بهداشت اعتباری و اصول کلی است که یقینا با در نظر داشتن آن، دستیابی به اهداف بانک دور از انتظار نخواهد بود.

همچنین فرج اله سوسن آبادی معاون اجرایی مدیریت استان در سخنانی، با بررسی عملکرد مدیریت در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با دیگر مدیریت ها و دیگر بانک های استان گفت: آن چه مهم است رشد متوازن مدیریت در تمامی بخش های عملکردی است و انتظار می رود در ماه های پیش رو، نقاط قوت عملکرد مدیریت در شاخص های مختلف تقویت و در صدد جبران نقاط ضعف و بهبود آن باشیم.

وی افزود: در جذب منابع، فاصله ایجاد شده بین بانک مسکن و دیگر بانک ها صرفا رعایت شفاف دستورالعمل های بانک مرکزی و وارد نشدن در رقابت با دیگر بانک ها در پرداخت سودهای غیرمتعارف بوده است که امیدواریم این فاصله با جذب سپرده های تعهدی و قرض الحسنه جبران شود.

سوسن آبادی تصریح کرد: مهمترین مکانیزم جذب در بانک ما، سرمایه فکری ما و نیز قضاوت مردم بر روی کیفیت کار ما است. وی افزود مکانیزم معنا دار یعنی انعطاف داشته باشیم، اخلاق داشته باشیم، خوش رو باشیم، با زیر مجموعه صادق باشیم،  همبستگی و هم دلی داشته باشیم، در کار؛ دقت و سرعت داشته باشیم، در اطلاع رسانی دقیق به مشتری سعی و ممارست داشته باشیم و اینکه؛ مشتریان و مشاغل مرتبط با بانک مسکن را با خود همراه کنیم.

در ادامه؛ محمد رضا شمسی معاون مالی و فناوری مدیریت در سخنان خود؛ خواستار سرعت دادن به حرکت شعب و دوایر در دستیابی به اهداف محقق نشده در ماه های آخر سال شد. وی از همکاران خواست؛ خدماتی چون: صندوق مشترک، طرح 1و2، طرح میثاق و نیز افزایش میزان تسهیلات صندوق مسکن جوانان را به نحو مطلوبی اطلاع رسانی کنند.

معاون مالی و فناوری مدیریت اظهار داشت: ماحصل تلاش همکاران در رشد شاخص های ارزیابی عملکرد شعب، بهره مندی از منافع حاصله و ارتقای درجه برای شعب و کارکنان آن خواهد شد و می طلبد همکاران با این انگیزه ، رشد متوازن تمامی شاخص ها را ملاک قرار دهند. شمسی در پایان از مسیولین شعب خواست، فرآیند ایجاد رمز دوم یکبار مصرف را با مشارکت همکاران، توام با صبر و حوصله به مردم آموزش دهند و در این بین، ایشان را با خدمات نوین بانکداری الکترونیک بانک مسکن آشنا نمایند.

در این سمینار، فرخی مسیول دفتر حراست مدیریت، پیرامون مسایل حفاظتی و نظارتی بانک و لزوم رعایت اصول و اقدامات امنیتی در شعب بانک، توضیحاتی ارایه داد. همچنین نمایندگان روسای شعب و روسای دوایر مدیریت، در پنل های جداگانه؛ نقطه نظر، پیشنهاد و مسایل و مشکلات مطروحه از سوی شعب و دوایر مدیریت را در سمینار مطرح داشتند.

در پایان سومین سمینار هم اندیشی مسیولین ارشد بانک مسکن استان مرکزی، از روسای شعب و روسای دوایر موفق و تاثیر گذار در تحقق اهداف مدیریت تجلیل و لوح تقدیر و هدایایی تقدیم ایشان شد.      

آخرین بروزرسانی 1399/2/29