تازه های اخبار تازه های اخبار

همایش فصلی روسای شعب مدیریت

همایش فصلی روسای شعب با حضور مدیر و مسولین مدیریت در اردیبهشت 1398 برگزار شد

مدیر شعب استان لرستان در نشستی با حضور معاون مدیریت، رؤسای شعب و رؤسای دوایر مدیریت، خرد جمعی و برنامه محوری را در فعالیت های بانک عامل پیشرفت و رمز موفقیت در ارزیابی عملکرد عنوان کرد .

مرتضی دهداری زاده مدیر شعب استان در این نشست که با هدف تشریح برنامه های سال 1398و تقدیرازشعب برتر ارزیابی عملکرد سال1397 برگزار شد ضمن تشکراز شعبی که در سال گذشته موفق بوده اند از زحمات آنان تشکر و از شعبی که نتوانسته اند نمره مطلوب کسب نمایند خواست با خرد جمعی و برنامه محوری در سال جدید بتوانند به نقطه مطلوب برسند .

دهداری زاده همدلی و با برنامه بودن را شرط رسیدن به نقطه مطلوب دانست و گفت بهره برداری از فرصت ها در شرایط رقابتی حاضر با هماهنگی ، همفکری و برنامه ریزی رشد و ترقی مدیریت را به ارمغان می آورد .

وی تصریح کرد : به منظور دستیابی به هدف، رؤسای شعب باید با برنامه محوری و تعیین هدف برای کارکنان در راستای ارتقای رتبه شعبه و مدیریت تلاش کنند .

دهداری زاده بها دادن به کارکنان فعال ، آگاهی  پرسنل از دستورالعمل ها و بخشنامه ها ، کنترل و نظارت در شعب را ضروری بر شمرد .

وی پیگیری و جدیت در بازاریابی را از عوامل مؤثر و مهم بازاریابی موفق دانست و تصریح کرد بایستی به این مهم توجه داشته باشیم و ضمن جلوگیری از خروج منابع برای جذب منابع جدید تلاش کنیم . مدیر شعب استان آگاه بودن کارکنان شعب از مانده منابع ، مطالبات و خدمات بانکی را یک اصل دانست و افزود در دنیای رقابتی امروز باید با آگاهی داشتن از وضع موجود و توانائی های بالقوه خود نیازها و خواسته های مشتریان را شناسایی کرده و با تلاش و خرد جمعی مسیر پیشرفت بانک را هموار کرد .

مدیر شعب لرستان لزوم پیگیری و جدیت در خصوص وصول مطالبات تلاش برای وصول مطالبات معوق و تعیین تکلیف آنها و جلوگیری از انتقال به سرفصل مشکوک الوصول تسهیلات را خواستار شد .

در این جلسه داریوش عالی پور معاون مدیریت ضمن ارائه گزارش مربوط به ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال و همچنین تشریح سیاستهای اعتباری بانک در سال 1398 ، تلاش برای بهبود و رسیدن به جایگاه مطلوب مدیریت را مورد تأکید قرارداد . ایشان با اشاره به اهمیت آگاهی از سیاستهای اعتباری بانک گفت : اهمیت اطلاع از سیاستهای اعتباری بانک می تواند تاثیر به سزایی در جذب منابع و وصول مطالبات معوق داشته باشد .

وی گفت از کارکنان انتظار می رود توانایی ها و شایستگی های شغلی خود را به منصه ظهور برسانند و هرگز دچار یأس و ناامیدی نشوند تا شاهد پیشرفت و موفقیت های کاری خود باشند .

عالی پور مطالعه مستمر بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک توسط کارکنان به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش شغلی آنان برای کسب توفیق و پیشرفت و ارائه خدمت بهتر به مشتریان را خواستار شد .

همچنین در ادامه این همایش روسای دوایر مدیریت در بخش های مختلف عملکردی نسبت به تشریح سیاست های سال جاری اقدام نمودند .

در ادامه جلسه تعدادی از رؤسای شعب به نمایندگی از رؤسای شعب استان به ارائه مسائل و مشکلات  شعب پرداختند .

در پایان این نشست از رؤسای شعب برتر در ارزیابی عملکر سال1397 و همچنین رییس شعبه انقلاب خرم آباد که موفق به ارتقاء درجه شعبه  تقدیر به عمل آمد .

آخرین بروزرسانی 1398/2/31