تازه های اخبار تازه های اخبار

طرح 80 جرقه ای درجهت رشد 44 درصدی جذب منابع وارتقا مدیریت هرمزگان

دراولین جلسه بازاریابی سال 98 اعلام شد .

محمدرضا بوستان افروز در اولین جلسه بازاریابی مدیریت هرمزگان در جمع اعضای کمیته بازاریابی و روسای دوایر مدیریت و دو رئیس شعبه بلوار امام خمینی (ره ) و شهید نظری بندرعباس عامل اصلی ارتقا چند پله ای مدیریت را در دو ماهه آخرسال 97 ، همراهی و همدلی و تلاش کلیه کارکنان و بهره مندی از طرح دو ماهه 80 این مدیریت بیان داشت

ارتقا مدیریت هرمزگان از رتبه 30 به 18 و رشد یک پله ای در بین مدیریتهای هم درجه  درپایان سال 97 از امتیازات و مزایای  طرح 80  و همدلی و همراهی کارکنان این مدیریت بود .

بوستان افروزدراین جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه کارکنان در سال گذشته اظهار داشت : خداوند راشاکرم که توفیق یافتیم  علی الرغم مشکلات عدیده ای که سال گذشته در سیستم بانکی بوجود آمد این مدیریت توانست به همت کارکنان زحمت کش و توانمند خود  در جذب منابع رشدی معادل44% داشته باشد ودر بین مدیریتهای کشور  از رتبه 30 به 18 ارتقا یابد و همچنین در بین مدیریتهای هم درجه یک پله رشد داشته باشد .

بوستان افروز همچنین رتبه مدیریت را در عملکرد تسهیلات  تبصره  2 ماده 35  ، از نظر  تعداد رتبه  18 واز نظر مبلغ رتبه 14 دربین سایرمدیریتها اعلام داشت و از تلاشهای انجام شده در وصول مطالبات تشکر نمود.

مدیر شعب استان درادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با ادامه روند همدلی و همراهی کلیه کارکنان توانمند استان در سال جدید  وبا برنامه و هدف مشخص ، شاهد رشد و شکوفایی و ارتقا مدیریت به جایگاه اصلی و شایسته آن باشیم .

وی همچنین ضمن تشریح و تبیین اهاف تعیین شده برای مدیریت در بخش های مختلف ، خواستار تقسیم بندی اهداف شعب در بخش جذب منابع با توجه به موقعیت منطقه ای و جغرافیایی شعب و مشخص کردن صحیح و دقیق آن وارسال فصلی هدایای تبلیغاتی به شعب وهمچنین تشریح هرچه سریعتر سیاستهای اعتباری به شعب و اعلام هرچه سریعتراسامی  برگزیدگان طرح 80 شد .

بوستان افروز همچنین در خصوص اجرای طرح 80 افزود : جذب منابع این مدیریت در ده ماه ابتدای سال 97، مبلغ 500 میلیارد ریال بود که با اجرای طرح دو ماهه 80 ، منجربه جذب 1000میلیارد ریال سپرده  در بهمن و اسفند 97 شدیم .   

احمدی نژاد معاون مالی وفناوری مدیریت نیز دراین جلسه ضمن تاکید بر پیگیری و تلاش کلیه دوایر مدیریت و استفاده از توانمندی هایشان  در جذب منابع ، خواستارتوزیع عادلانه پاداشها براساس  عملکرد و تحقق اهداف  شعب شد تا بدین وسیله شعبی که عملکرد مطلوبی داشته ولی نتوانسته به هدف برسند نیز مورد تقدیر قرار گیرند.

درادامه این جلسه میری رئیس دایره سیستمها  با اشاره به اینکه شعب مرکزی کیش ، خلیج فارس ونخل بندرعباس ظرفیت پیوستن به شعب عضو باشگاه 1000میلیارد ریالی را دارند خواستار برنامه ریزی ویژه برای  این شعب تارسیدن به این اهداف شد.

شهبازی رئیس دایره کنترل و نظارت گفت : جذب منابع توسط  مدیریت  باید  بین شعب به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند توزیع گردد و دراین توزیع باید  شعبی  که خطر افت یا ارتقا به هزار میلیارد را دارند بیشتر ببینیم  وهمچنین  امتیاز سهم ضمانت نامه را به شعبی که ظرفیت بیشتری دارند اختصاص دهیم.

باقرزاده رئیس دایره مالی مدیریت نیز در ادامه این جلسه با اشاره به رشد 23 درصدی نقدینگی  اظهار داشت : بانک مسکن 10% از این نقدینگی را به خود اختصاص داده است .

وی با تاکید بر آگاهی ازشرایط اقنصادی روز جامعه گفت: باید رقبا را به طور مستمر رصد کنیم و در ارائه خدمات ومحصولات ، سلایق مشتری را در نظر بگیریم و باتوجه به اینکه فلسفه وجودی ما براساس رضایتمندی مشتریان است در تدوین دستورالعملها و بخشنامه ها  این مهم را در نظر بگیریم .

همچنین دراین جلسه معافی رئیس دایره وصول مطالبات ،آخش جان رئیس دایره اعتباری ، بحرینی رئیس دایره حقوقی ، مرادی رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی و روسای شعب بلوارامام خمینی ( ره) و شهید نظری با بیان نکاتی در خصوص بازاریابی و دستور جلسه به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در دستورجلسه بازاریابی این مدیریت که شامل  برنامه ریزی گروههای مذاکره به منظور انسجام فعالیتهای بازاریابی سال 98، ارائه گزارش توزیع هدایای تبلیغاتی پایان سال 97،  برنامه ریزی  جهت اجرای کمپین فعالان بخش مسکن وساختمان و تعیین اهداف شعب درسال 98 بود این مصوبات به تایید رسید : اعلام هرچه سریعتر نتایج طرح 80 با برگزای همایش ، تبیین سیاستهای اعتباری سال 98 با گرد هم آیی روسای شعب و دوایرمدیریت ، تصویب طرح پرداخت عملکردی و اهدافی پاداشها .

 

  

آخرین بروزرسانی 1398/8/21