تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیرامور اعتباری در جمع همکاران گلستانی : عملکرد مدیریت گلستان قابل تقدیر است و همواره از آن به نیکی یاد میشود

عملکرد همکاران مدیریت گلستان قابل تقدیر و ستایش است و این موضوع نشانه همبستگی ، همدلی و همراهی آنان در تمامی بخشهای بانک بوده و همواره از آن به نیکی یاد میشود. محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک با بیان این مطلب در نشست مشترک با روسای دوایر مدیریت گلستان و روسای شعب ایناستان که با حضور ندا کسری کرمانشاهی رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای ، محمد غفوریان مدیر شعب گلستان و معاونین در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد، طی سختانی در ابتدای این نشست گفت: عملکرد همکاران ما در صف و ستاد استان گلستان با توجه به کارنامه موجود، قابل تقدیر و ستایش است و این نشانگر تعامل ، همدلی و همراهی تمامی کارکنان این استان می باشد.

بسمه تعالی

 

مدیرامور اعتباری در جمع همکاران گلستانی :

عملکرد مدیریت گلستان قابل تقدیر است و همواره  از آن  به نیکی یاد میشود

 

عملکرد  همکاران مدیریت گلستان قابل تقدیر و ستایش است و این موضوع نشانه همبستگی ، همدلی و همراهی آنان در تمامی بخشهای بانک بوده و همواره از آن به نیکی یاد میشود.

محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک با بیان این مطلب در نشست مشترک با روسای دوایر مدیریت گلستان و روسای شعب ایناستان که با حضور ندا کسری کرمانشاهی رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای ، محمد غفوریان مدیر شعب گلستان و معاونین در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد، طی سختانی در ابتدای این نشست گفت:  عملکرد همکاران ما در صف و ستاد استان گلستان با توجه به کارنامه موجود، قابل تقدیر و ستایش است و این نشانگر تعامل ، همدلی و همراهی تمامی کارکنان این استان می باشد. وی در این زمینه افزود؛ باید بدانید، در ادارات مرکزی نیز از استان گلستان همواره به نیکی یاد میشود، که جا دارد به نوبه خودم از تلاش ها و زحمات شما تشکر و قدردانی نمایم.

علمداری در این نشست مشترک عنوان کرد: در سیاست اعتباری تدوین شده برای سال جاری ، سیاستی جامع ،  هوشمند و هدفمند برنامه ریزی شده است که دلالت بر آن دارد، این سیاست ها مداوم و مستمرباشد.

وی ادامه داد: بر اساس سیاستی که طراحی و ابلاغ شده است می توانیم بر مصارف کلیه بخش ها بصورت هفتگی نظارت و مدیریت نموده و حتی علیرغم عدم جذب منابع قابل توجه ، محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نداریم.

علمداری اضافه کرد: در مدیریت هوشمند اعتباری کار سخت تر شده است چراکه باید بر مصارف کلیه بخش ها نظارت لازم و کافی صورت پذیرد، اما در قبال آن دستاوردی حاصل شده است و آن  عدم ممنوعیت برای پرداخت تسهیلات می باشد.

مدیر اعتباری بانک خاطر نشان کرد؛ بخشی از پرداخت تسهیلات به متقاضیان را منوط به خرید اوراق قرار داده ایم فلذا در مدیریت هوشمند اعتباری علاوه بر مدیریت مصارف ، بر منابع بانک نیز مدیریت می نماییم.

وی در ادامه به موضوع وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: در بخش وصول مطالبات، امسال راهکارهای خوبی را مدنظر قرار داده ایم و بر این اساس باید تمامی شرایط به تسهیلات گیرندگان مشارکت اعلام و تصمیم گیری های لازم قبل و یا در سررسید قراردادها جهت تعیین تکلیف شدن آن  اتخاذ شود. علمداری با بیان این مطلب اظهار داشت: در بخش نظارت بر مصارف سالجاری نیز بر نحوه پرداخت تسهیلات نظارت لازم صورت می پذیرد و با ایجاد محدودیت هایی در این زمینه امیدواریم پرونده جدیدی به مطالبات ما افزوده نشود.

مدیر امور اعتباری از اعتبارسنجی نامناسب و تصمیم گیری غلط اعتباری بعنوان دو عامل مهم و موثرکه منجر به معوق شدن پرونده های تسهیلاتی می شود نام برد و افزود: در بسیاری از پرونده های موجود در کمیسیون عالی وصول مطالبات، 80  تا 90 درصد تسهیلات بانک بر روی 60 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه ها پرداخت و این موضوع باعث متوقف شدن پروژه ها شده و نشانه تصمیم گیری غلط اعتباری است. وی یادآور شد:  با تصمیم گیری صحیح و اصلاح رفتار اعتباری ، مشتریان را به درستی پرستاری نموده و بدانیم پرداخت بی موقع و بیش از حد پول، همانند سمی است که به مشتریان تزریق می شود.

علمداری در پایان سخنان خود خطاب به روسای شعب گفت: سعی نمایید مشتریان قبل از سررسید قرارداد تسهیلاتی و یا در زمان سررسید،نسبت به تعیین تکلیف نمودن پروژه اقدام و در غیر اینصورت آن پروژه به مرحله ای می رسد که از توجیه اقتصادی خارج می شود.

در ادامه این نشست مشترک ،کرمانشاهی رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای ضمن ابراز خرسندی از دیدار با همکاران مدیریت و شعب استان گلستان و نیز تقدیر از تلاش ها و زحمات ایشان در بخشهای مختلفبانک به ویژه جذب منابع،گفت:با توجه به پتانسیل و توانمندیهای خوب استان گلستان ،امیدواریم  روند کسب موفقیتها در این مدیریت در تمامی بخشهای منابع و مصارف همچون گذشته مستمر و  تداوم یابد و شاهد ارتقای و اعتلای بیش از پیش استان باشیم.

همچنین در ابتدای این جلسه محمد غفوریان مدیر شعب گلستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و حضور مدیران ارشد بانک در استان، توضیحاتی را در خصوص عملکرد و وضعیت استان ارایه نمود.

وی گفت ؛ میزان منابع این مدیریت در ابتدای سال 96 ، 5600 میلیارد ریال بوده است که با رشدی بیش از 50 درصد به میزان 8600 میلیارد ریال در پایان سال مذکور رسید و این موضوع منجر به کسب رتبه نخست جذب منابع در کشور توسط این مدیریت برای اولین بار شد.

غفوریان عنوان کرد؛ ارتقا رتبه بانک مسکن استان از رتبه هشتم به ششم در شبکه بانکی ، تثبیت شعبه ناهارخوران گرگان در باشگاه شعب هزار میلیاردی و قرار گرفتن 60 درصد از شعب استان در منطقه سبز ارزیابی عملکرد ، تنها بخشی از موفقیت های کسب شده توسط این مدیریت در سال گذشته بوده است. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و همت همکاران صف و ستاد استان روند کسب موفقیت های بیشتر تداوم و سرعت بیشتری پیدا کند.

گفتنی است، طی سفر یک روزه علمداری مدیر امور اعتباری بانک و کرمانشاهی رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای و هییت همراه ، مدیران مزبور همراه با مدیر شعب استان و روسای دوایر اعتباری و فنی و ارزیابی از پروژه های مسکن مهر استان شامل سایت زیتون سعدآباد و پروژه 600 واحدی شاداب گرگان ، پروژه 180 واحدی میثاق و 100 واحدی یازرلو در آزادشهر و پروژه 140 واحدی بنیاد مسکن علی آباد بازدید و راهکارهای اجرایی لازم را به منظورحل مسایل و مشکلات سازندگان و تسریع در روند اجرایی پروژه های مذکور ارایه نمودند.

همچنین پس از بازدید از پروژه های یاد شده ، مدیران ارشد بانک در نشست هم اندیشی با مسیولان بنیاد مسکن ، انبوه سازان استان و نیز در جمع روسای دوایر مدیریت و شعب مدیریت گلستان حضور یافتند.

 

آخرین بروزرسانی 1397/7/28