جلسات ارزیابی عملکرد شعب در مدیریت گلستان

مسئولان مدیریت گلستان به ‌منظور بررسی دلایل موفقیت و یا عدم موفقیت شعب این استان در ارزیابی عملکرد مقطع پایانی مرداد ماه 1400 و نیز تجزیه‌ وتحلیل شاخص‌ها و جداول ارزیابی عملکرد، نشست هایی بصورت جداگانه با روسای شعب استان برگزار نمودند.

در این نشست ها که محمدرضا جعفری مدیر شعب گلستان، معاونین و تعدادی از روسای دوایر مدیریت حضور داشتند، محمدرضا جعفری مدیر شعب استان طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات یکایک همکاران صف و ستاد مدیریت خطاب به روسای شعب حاضر در این جلسات گفت: به‌منظور آشنایی و آگاهی هر چه بیشتر کارکنان شعب، می‌بایست ضمن برگزاری جلسه با حضور همکاران، آمارها و شاخص‌های ارزیابی عملکرد را تشریح و بررسی نمایند و با برنامه‌ریزی مؤثر و جدیت بیشتر، تلاش و کوشش لازم در جهت دستیابی به اهداف تعیین‌شده و کسب امتیازات مربوط به این شاخص‌ها صورت پذیرد.

مدیر شعب گلستان در ادامه سخنان خود بر رعایت بهداشت اعتباری، انجام بازاریابی‌های هدفمند و با برنامه و توجه به عملکرد همکاران در بخش‌های جذب منابع و وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک به‌منظور هدفمند نمودن پرداختی‌ها و کسب نتایج لازم، تأکید کرد.

وی افزود: برای حصول نتیجه لازم و دستیابی به اهداف موردنظر می‌بایست اهداف کلی بانک به اهداف کوچک‌ترتقسیم‌شده و سپس با برنامه‌ریزی و تلاش مؤثر همکاران به اهداف دست‌یافت. محمدرضا جعفری همچنین به ارزیابی عملکرد شعب استان پرداخت و تصریح کرد: همکاران شعب می‌بایست آگاهی و تسلط کاملی بر روی شاخص‌های تعیین‌شده در جدول ارزیابی عملکرد داشته باشند و به همین منظور روسای شعب شاخص‌های موردنظر را به تفکیک به همکاران شعب تخصیص داده و نتیجه عملکرد و اقدامات همکاران را در خصوص شاخص‌های تعیین‌شده بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه مطالبه و بررسی نموده و بازخورد آن را دریافت نمایند.

در بخش‌های دیگری از این جلسات، معاونین مدیریت هر یک راهنمایی لازم و نکات مهم اجرایی را در جهت کسب نتایج و امتیازات مرتبط با شاخص‌های ارزیابی عملکرد عنوان نمودند و روسای دوایر حاضر نیز موارد تخصصی مربوط به دایره خود را مطرح و خواستار تلاش و پیگیری لازم همکاران در خصوص کسب امتیاز شاخص‌ها و سرفصل‌های جدول ارزیابی عملکرد شدند.

گفتنی است در ادامه این نشست ها، روسای شعب استان گزارشی از اقدامات و عملکرد شعبه پیرامون شاخص‌های ارزیابی عملکرد ارائه و از برنامه‌های شعبه در جهت تحقق اهداف و کسب امتیاز در فرآیند ارزیابی عملکرد گفتند.
Last Updated 1400/6/23