مذاکره معاون مدیریت گلستان با رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گنبدکاووس

به‌منظور پیگیری امور مربوط به پرونده‌های اجرائیه در حوزه وصول مطالبات بانک، کرامت اسماعیلی معاون مدیریت شعب گلستان با سارانی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گنبدکاووس دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که در محل شعبه مرکزی گنبدکاووس و با حضور علی شکی رئیس دایره پیگیری وصول مطالبات، علی نسائی رئیس دایره حقوقی مدیریت و روسای شعب شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، طرفین این نشست بر اهمیت پیگیری و تعامل و همکاری لازم در حوزه وصول مطالبات بانک به‌ویژه در بخش پرونده‌های اجرائیه تأکید کردند. همچنین در این جلسه، کرامت اسماعیلی معاون مدیریت گلستان، خواستار سرعت عمل بیشتر و تسریع بخشیدن به روند پیگیری امور پرونده‌های اجراییه بانک و رفع موانع و مسائل و مشکلات در این حوزه شد.

در ادامه این دیدار، سارانی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گنبدکاووس نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بانک مسکن، آمادگی اجرای ثبت را به‌منظور تعامل و همکاری لازم و مؤثر با بانک اعلام کرد. وی افزود: در خصوص پرونده‌های معوق تسهیلاتی بانک که به مرحله اجرائیه رسیده است اگر در بخش‌های مختلف مراحل پیگیری روند اجرائیه از جمله دفاتر اسناد رسمی و ... مسائل و مشکلاتی هست با تمام توان نسبت به پیگیری و رفع آن و تسریع بخشیدن به فرآیند وصول مطالبات بانک اقدام می‌شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه به منظور قدردانی از زحمات رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گنبد، هدیه‌ای از طرف بانک مسکن به ایشان اهدا، شد.

Last Updated 1400/4/1