نشست مشترک سرپرست مدیریت گلستان با نماینده شرکت ناواکو

محمدرضا جعفری سرپرست مدیریت شعب گلستان طی نشستی مشترک با نماینده شرکت ناواکو در استان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به حوزه POS فروشگاهی و پذیرندگان گفتگو کرد.

در این نشست که کرامت اسماعیلی معاون مدیریت، همکاران بازاریابی و کلیه پرسنل نمایندگی شرکت ناواکو در گستان نیز حضور داشتند، محمدرضا جعفری سرپرست مدیریت شعب گلستان طی سخنانی، حسن رفتار و برخورد مناسب با پذیرندگان POS فروشگاهی را در وفادارسازی ایشان بسیار حائز اهمیت دانست.

وی افزود: پرستاری مطلوب از دستگاه‌هایPOS و تعامل و ارتباط حسنه با مشتریان و راهنمایی لازم در زمان مراجعه و سرکشی کارکنان پشتیبان شرکت ناواکو سبب ترغیب مشتریان به استفاده بیشتر از POS فروشگاهی بانک و افزایش کارکرد و تراکنش‌ها خواهد شد.

 محمدرضا جعفری در ادامه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات کارمزد محور در بانک، بازاریابی صحیح و مناسب دستگاه‌هایPOS و ترغیب مشتریان و پذیرندگان به استفاده بیشتر از دستگاه‌ها و افزایش تراکنش را خواستار شد. گفتنی است، در این نشست مشترک، بر تعیین اهداف ماهانه در بخش بازاریابی جدید POS فروشگاهی و ابلاغ به شعب تابعه، داشتن اطلاعات کافی کارکنان پشتیبان شرکت ناواکو از خدمات و محصولات بانک و اشراف کامل بر آمار و عملکرد پذیرندگان در هنگام مراجعه و سرکشی از دستگاه‌های کارت‌خوان، ارتباط دوسویه و مؤثر کارکنان شرکت ناواکو با همکاران شعب استان در خصوص بازاریابی‌های انجام‌شده، برگزاری جلسه هفتگی مسئولان مدیریت با کارکنان شرکت ناواکو در استان، جمع‌آوری دستگاه‌های کم بازده و ترغیب پذیرندگان به تراکنش و فعالیت بیشتر تأکید شد.

Last Updated 1400/3/19